shape

Etkinlik Detayları

16 Temmuz

Orman Okulu Etkinliği

  • Saat: 10:00 - 15:00

Görüntülenme Sayısı: 107

Değerli Velilerimiz,

Bugün gerçekleştirdiğimiz orman okulunda programımıza sabah sporu ile dinamik bir başlangıç yaptık. Ardından doğa temelli öğrenme yaklaşımı kapsamında ekolojik okuryazarlığı destekleyen gözlem ve inceleme etkinlikleri gerçekleştirdik. Öğrencilerimiz, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.

Orman çemberi uygulamamızda çiçek türleri üzerine yapılan kolektif gözlemler, çocukların dikkat, merak ve araştırma becerilerini geliştirmeye yönelik yapılandırıldı. Denge oyunları ve tırmanma etkinlikleri ise motor becerilerin yanı sıra özgüven ve problem çözme becerilerini destekleyici şekilde planlandı.

Açık alanda serbest oyunlara ve fiziksel etkinliklere geniş yer verilen programda, çocuklarımız hem bireysel hem de grup içi etkileşimlerle sosyal-duygusal gelişimlerini pekiştirdiler. Günümüzü, doğa içinde kurulan ortak bir sofra etrafında gerçekleştirilen keyifli bir piknikle sonlandırdık.

Çocuklarımız, doğayla kurdukları bağları güçlendirerek bütünsel gelişim alanlarında anlamlı deneyimler kazanmaya devam etmektedir.

Sevgiyle kalın 

Kazanımlar

  • Sabah sporu, denge oyunları ve tırmanma etkinlikleriyle motor beceriler geliştirildi.
  • Okaliptüs ve lavanta gibi bitkilerle yapılan gözlemler sayesinde yapı, doku ve koku duyularıyla deneyim yaşandı.
  • Doğa temelli öğrenme yaklaşımı ile ekolojik farkındalık kazandırıldı.
  • Bitkiler üzerine yapılan detaylı gözlemlerle dikkat ve analiz yetenekleri desteklendi.
  • Çiçek türleri üzerine yapılan kolektif çalışmalarla merak duygusu ve araştırma becerileri geliştirildi.
  • Grup içi etkileşimler ve ortak etkinliklerle empati, paylaşım ve iletişim becerileri güçlendirildi.
  • Fiziksel etkinliklerde bireysel başarılarla çocukların özgüveni desteklendi.
  • Oyunlar sırasında karşılaşılan durumlara çözüm bulma yetenekleri geliştirildi.
  • Doğal ortamda geçirilen zaman sayesinde doğaya karşı sevgi ve bağlılık arttı.
  • Tüm etkinlikler bir arada ele alındığında bilişsel, fiziksel, sosyal ve duygusal alanlarda çok yönlü gelişim sağlandı.

Etkinlik Detayları

  • Yer: Florya Atatürk Ormanı
  • Zaman: 16-07-2025 Çarşamba 10:00 -15:00
  • Organizatör: Özel Pembe Panjur Anaokulu - Bayrampaşa
  • Katılım: 25 Çocuk
  • Sorumlu Öğretmen: Elçin D.
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.
+
Çocuklar, okaliptüs bitkisi ve lavanta çiçeğini doğal ortamlarında gözlemleyerek bitkilerin yapı, doku ve koku özellikleri üzerine duyusal deneyimler yaşadılar.